دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام
دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام

اولین همایش حزب الله سایبر لرستان


اولین همایش حزب الله سایبر لرستان در دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد.نزدیک به ۲۵۰ نفر از فعالان سایبری استان در این گرد همایی حضور داشتند . آقای میثم نیلی مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی  رجانیوز و ابوذر بهاروند از طلاب حوزه ی علمیه قم سخنرانان این همایش بودند.

عکس : امیر امید نژاد

9

3

10

4

5

1

6

8

2

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا خرم ابادی!!(jb2) دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.9mahbadbakhti.blogfa.com

سلام.من واقعا عاشق شهر خرم ابادم و اونجا هم زندگی میکنم.خوشحال میشم که یه سر به وبلاگم بزنی همشهری و برام نظر بذاز من14سالمه.

ستاره جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

خرم ابا یه بهشته-من عاشقانه دوسش دارم

احمد چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییی قشنگ بود ممنونم از زحمات شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد