دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام
دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام

مسئولین استان و شهر من خواب هستند، اینجا لرستان مهد بدبختی

,آموزش,فرهنگی,سیاسی,خاتمی,کروبی,موسوی,خمینی,خامنه ای,امام,لثارات,حجاب,دوئل,تلخندک,دفاع,بسیج,سپاه,پلیس,نیروی,انتظامی,آخوند,هادی,رهبر,پیرو,راهی,rahi,didban,iran,57,تیپ,جنگل,کوه,طبیعت,وب,شهر,کرامت,دهه,یاری,فرج الهی,سبحانی,امیدی,شهید,بچه,سایبر,قوم,کربلا,بیدار,مسلمان,شیعه,ایران,آمریکا,عکس,سایبری,ارتش,,طرح,دیدبان,دید,خرم آباد,آباد,خرم,استان,لر,زهرا,علی,فاطمیه,بنر,شهادت,میلاد,روز,بحرین,

سلام به همه ایرانی هایی که این مطلب رو می خونن :
- از آنجایی که واقعا در استان ما شیر تو شیر شده من هم به ناچار بر آن شدم که بنویسم تا شاید کمی از دردهایم ( در رابطه با کارشکنی مسئولین بومی این استان ) کم شود .

- آقای دکتر احمدی نژاد ، سال اولی که به لرستان آمدی گفتی : اگر در این استان کاری نشد خودم با بیل و کلنگ می آیم و کار می کنم .
- دور دوم سفر به لرستان ، آقای احمدی نژاد : من شرمنده ام اگر کاری نشده ، بودجه شما توسط مسئولین استان با همان دست برگشت خورده است ( منبع : سخنرانی رییس جمهور در دور دوم به لرستان)

- اولا ، به تمام مسئولین بی عرضه استان لرستان بابت پس فرستادن بودجه خسته نباشید می گوییم .

- دوما، آقا احمدی نژاد به داد ما برس ، مسئولین این استان ( بومی ها ) همه به دنبال منافع شخصی و گروهی خود هستند و کسی به فکر رشد فرهنگ ، اقتصاد و شکوفایی این استان نیست . هر کس بخواهد در این استان سرمایه گذاری کند خود مسئولین آن شخص را به زمین می کوبند تا نتواند کار کند .
آمار بیکاری روز به روز در حال افزایش است ، اینجا بیشتر مردم نظامی هستند چرا که شغل دیگری نیست ، و این خود درد گرانی است بر دل همه ما .

- مسئولین استانداری ، فرمانداری ، شهرداری ، صدا و سیما ، ارشاد اسلامی ، مخابرات ، بانک ها و . . . همه به فکر جناح بازی هستند و در این میان مردم در حال ضرر دهی هستند . هر کس در هر گوشه ای ( مسئولین بومی ) در حال مال اندوزی و پارتی بازی است . نه شرکت مهمی ، نه کارخانه بزرگی و نه هیچ گونه امکاناتی .

- نه ورزشگاهی ، نه ورزشی ( هیچ !!!!) تربیت بدنی هم باند بازی است و تا عضو باند آقایان نباشی راه به جایی نبری .

جالب اینجاست به اتاق هر کدامشان هم که وارد میشوی عکس بزرگی از امام و رهبری نصب کرده اند

- آیا کسی هست به داد ما برسد ، آیا کسی هست به داد جوانان این استان برسد ، هر موقع که نیاز به حضور مردم هست آقایان تا دلشان یم خواهد تعریف می کنند (( مردم ولایت مدار ، شهید پرور ، غیور ، شجاع ، بی باک ، ساده و . . . ))

راستش را بخواهید واقعا ما ساده هستیم و عده ای مسئول سودجو سوار بر اسب سادگی ما شده و هر کجا که می خواهد می کشانند ، اگر کسی هم مخالفت کند با تودهنی بزرگی مواجه می شود .

شهرداری های ما فقط به دنبال جناح بازی و لجاجت هستند ، هر مسئولی به فکر آن است که قسمتی از بوجه کار عمرانی را خود سهیم شود ( به قیمت کوتاه بودن عمر طرح های عمرانی ) آن هم اگر طرحی باشد .

هر زمانی که رییس جمهوری قرار است بیاید میادین شهر را گل کاری می کنند ، بلوارها را رنگ می کنند ، خیابان ها را تمیز می کنند و دقیقا بعد از رفتن رییس جمهوری ، دیگر خبری از آن خدمات نیست .

ای کسانی که آزاده اید و میشنوید فریاد ما را به دادمان برسید که اینجا خبری از مردانگی نیست ، اینجا روز به روز در حال خفه شدن هستیم .

- استاندار های ما آنقدر ضعیف هستند که تحت تاثیر تهدید های اطرافیان قرار گرفته و میدان را خالی می کنند ، کار فرهنگی ( که متاسفانه رییس جمهور هم به آن اعتقاد ندارد ) در این استان صفر است . اگر چند نفر بچه ارزشی پول داشتن و تونستن کاری بکنند که کردن وگرنه هیچ.

- ارشاد اسلامی استان ما برای یک خواننده محلی کل شهر را بنر می زند ولی برای 18 جوان شهید حاضر نشد حتی یک بنر کوچک بزند ، هنرمندان ارشاد همه جنبش سبزی هستند و لابد باید فرهنگ استان ما خوب از آب بیرون بیاید .

کاش می شد صدای من به رهبرم امام خامنه ای می رسید تا این همه کم کاری مسئولین منافق ( دوچهره) را عیان می کردیم.

اگر مسئولی از استان لرستان نوشته هایم را می خواند ، باید خجالتی بکشد و بداند که فردای قیامت تک به تک جوانانی که به واسطه کم کاری و کار نکردن آنها (مسئولین ) جوانی و عمرشان خراب شد پاسخ بدهند ، و آنجا دیگر نمایندگان مجلس نیستند که از مسئولین دفاع کنند ، انجا دیگر فلان پارتی وجود ندارد ، آنجا دیگر رشوه و پولی نیست . 

به دادمان برسید ( مسئولین بومی ما تا به حال هیچ کاری نکرده اند )