دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام
دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام

مسئولین استان و شهر من خواب هستند، اینجا لرستان مهد بدبختی

,آموزش,فرهنگی,سیاسی,خاتمی,کروبی,موسوی,خمینی,خامنه ای,امام,لثارات,حجاب,دوئل,تلخندک,دفاع,بسیج,سپاه,پلیس,نیروی,انتظامی,آخوند,هادی,رهبر,پیرو,راهی,rahi,didban,iran,57,تیپ,جنگل,کوه,طبیعت,وب,شهر,کرامت,دهه,یاری,فرج الهی,سبحانی,امیدی,شهید,بچه,سایبر,قوم,کربلا,بیدار,مسلمان,شیعه,ایران,آمریکا,عکس,سایبری,ارتش,,طرح,دیدبان,دید,خرم آباد,آباد,خرم,استان,لر,زهرا,علی,فاطمیه,بنر,شهادت,میلاد,روز,بحرین,

سلام به همه ایرانی هایی که این مطلب رو می خونن :
- از آنجایی که واقعا در استان ما شیر تو شیر شده من هم به ناچار بر آن شدم که بنویسم تا شاید کمی از دردهایم ( در رابطه با کارشکنی مسئولین بومی این استان ) کم شود .

- آقای دکتر احمدی نژاد ، سال اولی که به لرستان آمدی گفتی : اگر در این استان کاری نشد خودم با بیل و کلنگ می آیم و کار می کنم .
- دور دوم سفر به لرستان ، آقای احمدی نژاد : من شرمنده ام اگر کاری نشده ، بودجه شما توسط مسئولین استان با همان دست برگشت خورده است ( منبع : سخنرانی رییس جمهور در دور دوم به لرستان)

- اولا ، به تمام مسئولین بی عرضه استان لرستان بابت پس فرستادن بودجه خسته نباشید می گوییم .

- دوما، آقا احمدی نژاد به داد ما برس ، مسئولین این استان ( بومی ها ) همه به دنبال منافع شخصی و گروهی خود هستند و کسی به فکر رشد فرهنگ ، اقتصاد و شکوفایی این استان نیست . هر کس بخواهد در این استان سرمایه گذاری کند خود مسئولین آن شخص را به زمین می کوبند تا نتواند کار کند .
آمار بیکاری روز به روز در حال افزایش است ، اینجا بیشتر مردم نظامی هستند چرا که شغل دیگری نیست ، و این خود درد گرانی است بر دل همه ما .

- مسئولین استانداری ، فرمانداری ، شهرداری ، صدا و سیما ، ارشاد اسلامی ، مخابرات ، بانک ها و . . . همه به فکر جناح بازی هستند و در این میان مردم در حال ضرر دهی هستند . هر کس در هر گوشه ای ( مسئولین بومی ) در حال مال اندوزی و پارتی بازی است . نه شرکت مهمی ، نه کارخانه بزرگی و نه هیچ گونه امکاناتی .

- نه ورزشگاهی ، نه ورزشی ( هیچ !!!!) تربیت بدنی هم باند بازی است و تا عضو باند آقایان نباشی راه به جایی نبری .

جالب اینجاست به اتاق هر کدامشان هم که وارد میشوی عکس بزرگی از امام و رهبری نصب کرده اند

- آیا کسی هست به داد ما برسد ، آیا کسی هست به داد جوانان این استان برسد ، هر موقع که نیاز به حضور مردم هست آقایان تا دلشان یم خواهد تعریف می کنند (( مردم ولایت مدار ، شهید پرور ، غیور ، شجاع ، بی باک ، ساده و . . . ))

راستش را بخواهید واقعا ما ساده هستیم و عده ای مسئول سودجو سوار بر اسب سادگی ما شده و هر کجا که می خواهد می کشانند ، اگر کسی هم مخالفت کند با تودهنی بزرگی مواجه می شود .

شهرداری های ما فقط به دنبال جناح بازی و لجاجت هستند ، هر مسئولی به فکر آن است که قسمتی از بوجه کار عمرانی را خود سهیم شود ( به قیمت کوتاه بودن عمر طرح های عمرانی ) آن هم اگر طرحی باشد .

هر زمانی که رییس جمهوری قرار است بیاید میادین شهر را گل کاری می کنند ، بلوارها را رنگ می کنند ، خیابان ها را تمیز می کنند و دقیقا بعد از رفتن رییس جمهوری ، دیگر خبری از آن خدمات نیست .

ای کسانی که آزاده اید و میشنوید فریاد ما را به دادمان برسید که اینجا خبری از مردانگی نیست ، اینجا روز به روز در حال خفه شدن هستیم .

- استاندار های ما آنقدر ضعیف هستند که تحت تاثیر تهدید های اطرافیان قرار گرفته و میدان را خالی می کنند ، کار فرهنگی ( که متاسفانه رییس جمهور هم به آن اعتقاد ندارد ) در این استان صفر است . اگر چند نفر بچه ارزشی پول داشتن و تونستن کاری بکنند که کردن وگرنه هیچ.

- ارشاد اسلامی استان ما برای یک خواننده محلی کل شهر را بنر می زند ولی برای 18 جوان شهید حاضر نشد حتی یک بنر کوچک بزند ، هنرمندان ارشاد همه جنبش سبزی هستند و لابد باید فرهنگ استان ما خوب از آب بیرون بیاید .

کاش می شد صدای من به رهبرم امام خامنه ای می رسید تا این همه کم کاری مسئولین منافق ( دوچهره) را عیان می کردیم.

اگر مسئولی از استان لرستان نوشته هایم را می خواند ، باید خجالتی بکشد و بداند که فردای قیامت تک به تک جوانانی که به واسطه کم کاری و کار نکردن آنها (مسئولین ) جوانی و عمرشان خراب شد پاسخ بدهند ، و آنجا دیگر نمایندگان مجلس نیستند که از مسئولین دفاع کنند ، انجا دیگر فلان پارتی وجود ندارد ، آنجا دیگر رشوه و پولی نیست . 

به دادمان برسید ( مسئولین بومی ما تا به حال هیچ کاری نکرده اند )

نظرات 16 + ارسال نظر
فولادی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.zistshenasan.ir


پانورامای خرم آباد را به کمک نرم افزار پانوراما استودیو به صورت پروژکتور در آوردم یعنی پلیر مخصوص به علاوه خود عکس به صورت یک فایل اجرایی تا مشاهده تصویر بسیارعریض با حفظ زاویه دید ناظر ممکن باشد.
با پایین نگه داشتن ماوس و حرکت در جهات مختلف به صورت مجازی از شهر خرم آباد دیدن کنید و همچنین با اسکرول کردن می توانید بزرگنمایی را تغییر دهید.
حجم فایل 1.3 مگابایت:
http://fooladi.persiangig.com/other/Khoramabad%20Panorama.zip


با تشکر
فولادی

یاشار یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.hotcircle.loxblog.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم وبلاگ
تشکر به خاطر مطالبتان در مورد شهر خرم آباد
یه سر هم به کشتی لرستان بزن که منتظر شما همه همشهریان عزیز هستم
hotcircle.loxblog.com
hotcircle.loxblog.ir

رضــا جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ

هست افتخارم, لــــرستـــانیم ...............نژادم ز لــراسـت وایــرانیـــــــم

محمد جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ http://www.rahnamasara.com

درور بر همه لرهای عزیز

ناصر دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام خدمت شما دوست محترم . ازاین مطلب مناسب کمال تشکر را دارم. ای کاش اقایان مسول به ظاهر مسلمان شهرما ۰۱/صدم وجدان داشتن که این شهر بااین قدمت دیرینه به این روز نیفتد.

کاکتوس ایرانی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

دمت گرم ولی کاش می بی ای حرف یانه مینه تلوزیون گوت که دو تا پدر بوق که ایکاره هیسن بشنون کر لر نمیری

لر بدبخت توسری خور چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ق.ظ



برای نژاد پست لر متأسفیم:

http://nezhadepastelor.blogfa.com

یک ترک سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ق.ظ

میخواستم بگم مشکلات شما ریشه در ساختار حکومتی ما دارد که اجازه نمیده در اون قومیت ها رشد کنن. زیاد به رهبرت اعتماد نکن عزیز.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام خدمت شما0مرسی که این مطلب رو نوشتید اما نوشتن و گفتن هیچ فایده ای نداره.تا ما خودمون نخواییم هیچ کاری نمیشه.یعنی ما خودمون میخواییم شهرمون اینجوری باشه.همش شده طایفه بازی برای سرکار رفتن.

قاصدک جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

مسئولینتون خواب نیستن اتفاقا خیلی بیدار و هوشیارن دارن دزدی میکنن و مواظبن سرشون کلاه نره

داوود یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

ما میگیم نماینده دزده فلان کارو میکنه و .... !
ایا مردممون میتونن مثله مثلا مردم اصفهون از نمایندشون از شهردارشون بخوان حقشونو . تا خودمون نخوایم نمیشه .باید نسل تحصیل کردمون همت کنن و مایه بذارن تا شهری با این قدمت و فرهنگ چند هزارساله سرفراز باشه و به حقش که خیلی بالاتر از ایناس برسه

لالا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

من بانه ای هستم ولی وقتی این عکس رو دیدم خیلی تعجب کردم و واقعا برای مسئولین و شهرداری شمامتاسفم که شهر به این زیبایی رو این قدرزشتکردند خاک تو سرشون

مهرابی از لرستان یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ

لر یعنی اصل نژاد اریایی افتخار میکنم که لر هستم و تنها از رهبر عزیزم میخواهم که به لرستان تشریف بیاورند و ارادت جوانان لر را به مقام معظم رهبری ببینند و شاهد کم کاری مسئولین باشند جانم فدای رهبر تا کور بشه اون کسی که چشم نداره

رضا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

بی تعارف با مسئولین(به خصوص تربیت بدنی):

4 سال زحمت کشیدم
یک ورزش جدید رو در خرم آباد پایه ریزی کردم
شاگردهای زیادی تربیت کردم
چند میلیون تومان هزینه کردم
بارها و بارها آسیب دیده گی شدید داشتم
اما در آخر ...
هیچ!
به دلیل بی توجهی و بی مسئولیتی
ورزش رو کنار گذاشتم

کوهستان سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام همشهری لر عزیز
من هم لرم و از اینکه لرستان هر روز داره اوضاعش بدتر میشه، ناراحتم.
تو رو خدا این ولایت مداریتون رو بذارید کنار. به خدا هر چی سرمون اومده از این ولایتمداریه! به خدا اون رهبرت خودش خیلی هم خوب می دونه که چه خبره منتهی دلش واسه ما نسوخته. به خدا با این قانع بودن، لرستان راه به جایی نمی بره.
لرستان بالاترین امار بیکاری رو داره. کمترین مراکز صنعتی رو داره. حتی یک دانشگاه دولتی نداره. آخه واسه چی صداتون در نمیاد؟!!
آذربایجان یه قطره نفت از خاکش در نمیاد، بعد از تهران بهترین استان از نظر امکاناته. از همه لحاظ داره به ما ظلم میشه. آبی که تحت عنوان قم رود داره میره سمت قم، از الیگودرز هست. این موضوع از نظر زیست محیطی خیلی به ضرر الیگودرز و مردم الیگودرزه!!
تو رو خدا موقع انتخابات، انقدر سریع رایهاتون رو واسه این آدمای مفت خور، تو صندوق نریزید! ازشون برنامه بخواید. دور و بریهاشون رو ببینید. کارنامه کاریشون رو ببینید. به خدا هر چی سر ما میاد، از خود ماهاست.

کوهستان سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:46 ب.ظ

لطفا نظر من رو هم بذار!

سلام .
نظر شما توهین به حکومت جمهوری اسلامی ایران و توهین به مردم است.توهین به اعتقادات و رای مردم.
نظرتان درج نخواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد