دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام
دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام

شهدای خرم آباد -امیدی-یاری پور - یاراحمدی


شهید محمد امیدی 



شهید یاری پور


شهید یار احمدی


نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ق.ظ

با سلام خدمت دوست عزیزم
دستت درست
من وبلاگی رو درست کردم که هدفم از ساخت اون نشون دادن مشکلات شهر خرم آباد هست و از مخاطبینم خواستم که عکس های محله ی خودشون رو برام بفرستن تنها کاری که از دست ما برمیاد نشون دادن این مشکلات هست بقیش خودتون می دونید که دست ما نیست بر می گرده به وجدان اونها امیدوارم که شما هم منو تو این راه کمک کنید و مشکلاتی رو که در محلتون هست رو با آدرس جایی که مشکل داررو برام بفرستین
و اگر ممکنه که وبلاگ منو لینک کنید
خیلی مرسی
چاکرتیم
دمت گرم

khorrambini@gmail.com
khorrambini.blogspot.com

ایرانی مکتبی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ق.ظ http://http://iranimaktabi.blogfa.com/

باسلام وخسته نباشی خدمت شما وبلاگ نویس

رحیم بیرانوند یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ

خسته نباشی

یسرا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

دست درد نکنه برارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد