دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام
دست نوشته های من

دست نوشته های من

تجربیات واقعی روزهام

عکس هایی از حرم شاهزاده عبدالله خرم آباد ( لرستان )

عکس هایی از حرم شاهزاده عبدالله خرم آباد ( لرستان )



عکاس : رهان ( نام سردار پارسی )

عکس ها در ادامه مطلب


عکس هایی از حرم شاهزاده عبدالله خرم آباد ( لرستان )


عکاس : رهان ( نام سردار پارسی )

















نظرات 6 + ارسال نظر
صحرا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

زیباست واقعا

علی اکبر محمدی ارجمند جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

اجر شما با امام زمان عج هرچه از این نوع زحمات بکشید بازهم کم است منتظر آثار هنری جدید شما هستم

ا-ف شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام .با تشکر از عکس های زیبایتان اجرتان با امام حسین .من مدت 11 سال است که به دنبال این امامزاده می گشتم .در خواب حاجتم را از آقا امامزاده عبدالله گرفتم ولی هر امام زاده عبداللهی که می رفتم همان مکانی نبود که در خواب دیده بودم با دیدن این تصاویر همان مکانی را که به دنبالش بودم پیدا کردم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

من تا حالا چند بار از از این امامزاده حاجت روا شدم خیلی بهش اعتقاد دارم.

zahraf18 چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://elect18.blogfa.com

خیلی عوض شده ٰ من چند سال پیش اومدم
اگر به وبم قدم نهادید
منتظرم یک نظر بذارید

سارا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

من که خیلی زیاد میرم به این امامزاده واقعا هم جای دینی هم تفریحی هم ورزشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد